نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 07:20

دست رد مامور وظیفه شناس گلستانی به رشوه متهم

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی گلستان رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی متهم را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه خانومی به پلیس فتا استان و اعلام شکایت نسبت به فردی مبنی بر مزاحمت و تهدید وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر که در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و برای فرار از مجازات قانونی، به ماموران مستقر در محل رشوه 150 میلیون ریالی پیشنهاد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: ماموران وظیفه شناس پلیس فتا، ضمن امتناع از قبول رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تقدیر از ماموران به خاطر صداقت در انجام امور محوله‌ادامه داد: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و ماموران انتظامی با هنجارشکنان جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دادگر با اشاره به دستگیری باند سارقان در گرگان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت های به عنف گوشی تلفن همراه و موتورسیکلتتوسط راکبین دو دستگاه موتورسیکلت که با نارضایتی مردم همراه بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوعو در نهایت با اقدامات پلیسی، متهمان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و به چندین فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد: در این راستا دو نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و تعداد ۳۹ گوشی و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحقیقات در راستای دستگیری سایر همدستان و کشف اموال ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201527

مهمترین اخبار ایران و جهان: