نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 12:44

زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان ایلام شکل گیرد

ایلام-استاندار ایلام گفت: زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان ایلام شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید تسهیل برای اخذ مجوزهای کسب و کار و حوزه تولید در استان، گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با نگاه جهادی باید رافع مشکلات حوزه تولید و تسهیل کننده امور سرمایه گذاران باشند.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع در امورات حوزه تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی، افزود: عدم پاسخگویی به موقع به استعلامات یکی از مهم‌ترین موانع تولید است و باید حداکثر ظرف ۳۰ روز پاسخ به استعلامات طرح‌ها داده شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نباید روی کاغذ بماند و به صورت عملیاتی اجرا شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های معرفی‌کننده طرح‌های تولیدی ماهانه روند پیشرفت طرح‌ها را باید ارایه کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر تسریع در امورات تولیدکنندگان در استان، بیان داشت: تمامی موانع و مشکلات تولید کنندگان باید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برطرف شود و تسریع در پاسخگویی به تولیدکنندگان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر تکمیل زنجیره ارزش محصولات در استان تاکید و خاطرنشان کرد: خام فروشی ممنوع است و زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان باید شکل گیرد.

وی اضافه کرد: برای تسهیل و تسریع در فعالیت سرمایه گذاران در استان همه دستگاه‌های اجرایی استان بسرعت سه طرح خود را در سامانه بارگذاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202171

مهمترین اخبار ایران و جهان: