نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 18:33

اجرای 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی صمت استان زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طی 9 ماهه سال جاری، 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است، اظهار داشت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در سال جاری تاکنون 11 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شده است که 123 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 65 درصد مصوبات محقق شده است، افزود: 80 مصوبه تاکنون اجرایی و 43 مصوبه در دست اجرا است.

گلشنی منفرد گفت: در این راستا 25 جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری برگزار شده است که در آن یک‌هزار و 722 پرونده و موضوع مطرح شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان در مورد طرح سه‌شنبه‌های صنعت کلینیک بسیج صنعت و معدن عنوان کرد: این جلسه با هدف حذف موازی کاری‌ها در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا نمایندگان واحدهای تولیدی در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شده دعوت و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و مشاوره و راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود، در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد در کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه‌گذاری پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ و یا به جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان ارجاع می‌شود.

گلشنی فرد خاطر نشان ساخت: عمده پرونده‌های متشکله واحدهای تولیدی استان در زمینه مشکلات مالی و بانکی و مسائل مربوط به امور مالیاتی است.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 925271

مهمترین اخبار ایران و جهان: