نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 12:39

کمک ۵۹ میلیارد ریالی جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا کنون 22 میلیارد ریال به بیماران سرطانی و 37 میلیارد ریال به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جمعیت هلال احمر استان در راستای تسکین آلام بشری و حمایت از سلامت انسان‌ها در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ در ۲ بخش کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه به یاری بیماران سرطانی و نیازمند آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای سال تا کنون با تشکیل قریب به یک‌هزار پرونده درمانی در سراسر استان ۳۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران نیازمند پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین با تشکیل ۵۵ پرونده برای بیماران سرطانی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به میزان ۲۲ میلیارد ریال به این قشر از جامعه خدمت‌رسانی شده است.

مثنوی بیان داشت: از جمله فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌توان به برگزاری کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای و پزشکی رایگان، کمک‌های معیشتی با بهره‌گیری از خدمات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی داوطلبان و خیران و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع خدمت‌رسانی مانند طرح‌های فرشتگان رحمت، همای رحمت، نیابت، کمک‌های درمانی بلاعوض و .... اشاره کرد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 919671

مهمترین اخبار ایران و جهان: