نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 18:03

دستگاه قضایی آخرین پناهگاه مردم است

زنجان-رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضایی آخرین پناهگاه مردم است و باید این اعتماد وجود داشته باشد که کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح‌الله خدائیان بعد ازظهر ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، با حضور در شهرستان ماهنشان، چند پرونده مهم و کثیرالشاکی این شهرستان را نیز مورد بررسی قرار داد و گفت: دستگاه قضایی از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است.

وی بیان داشت: انتظار عمومی ارائه یک رفتار علی (ع) گونه است و قاضی باید بداند که قضاوت با یک کار اداری متفاوت است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بر لزوم تکریم ارباب رجوع، تاکید کرد و گفت: سفر استانی رئیس قوه قضائیه برای استان‌ها نعمت است و حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای با استفاده از اختیاراتی که قانون در اختیارش گذاشته، برای رفع مشکلات همکاران قضایی اهتمام دارد.

خدائیان تاکید کرد: مشکلات همکاران قضایی شهرستان به رئیس قوه قضاییه منعکس می‌شود و مطمئن باشید همه راهکارها را برای رفع این مشکلات به کارخواهیم گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی آخرین پناهگاه مردم است و باید این اعتماد وجود داشته باشد که کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: این اعتماد را بین مردم ایجاد کنیم و مردم به دستگاه قضایی امیدوار باشند در کار خود موفق خواهیم بود.

خدائیان افزود: اگر همه همت کرده و اراده کنیم اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913027

مهمترین اخبار ایران و جهان: