نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 00:40

علوم پزشکی کردستان رتبه برتر فعالیت‌های فناورانه کشور را کسب کرد

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این دانشگاه در چهار محور اصلی تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتبه برتر در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فریدون عبدالملکی اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با انجام فرایند ارزشیابی و رتبه بندی جامع تحقیقات و فناوری همه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰، دانشگاه علوم پزشکی کردستان توانست در محورهای اصلی موفق به کسب رتبه برتر شود.

وی افزود: بر اساس گزارشی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰ با چهار محور اصلی حاکمیت و رهبری، تولید و ترجمان دانش، تولید فناوری و اثرگذاری با ۹۶ زیر محور و بر اساس وزن هر محور رتبه‌های برتر را کسب کرد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: رتبه اول ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی به تفکیک تیپ دانشگاهی، رتبه اول محور تولید و ترجمان دانش، رتبه اول در محور اثرگذاری و رتبه سوم در محور تولید فناوری، افتخاراتی است که این دانشگاه به دست آورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919071

مهمترین اخبار ایران و جهان: