نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 10:51

شناسایی ۱۲ عامل انتشار فراخوان اعتصابات غیر قانونی در اسفراین

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل انتشار فراخوان به اعتصابات در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی رصد مأموران پلیس اطلاعات شهرستان اسفراین صفحات مجرمانه که اقدام به انتشار اخبار و درج فراخوان به اعتصابات غیرقانونی در زمینه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند، مورد شناسایی و با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، طی هماهنگی قضائی مشخصات گرداننده این صفحات مجرمانه مجازی را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیقات تکمیلی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: کاربران و مخاطبان کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های مجازی از بارگذاری هرگونه محتوا و برنامه مشکوک خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی را بلافاصله از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907971

مهمترین اخبار ایران و جهان: