نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 15:37

دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باعث رشد کشور می‌شود، گفت: دشمن از این مسئله ترس دارد لذا به دنبال ایجاد اختلاف بین این دو نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد، اظهار کرد: دشمن همیشه تلاش می‌کند بین حوزه و دانشگاه اختلاف بیاندازد چون آنها می‌دانند دلیل رشد یک جامعه وجود این دو بخش هستند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بهره گیری دانشگاه از حوزه و حوزه از دانشگاه باعث رشد علمی کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان بسیاری از دانشمندان کشور را به دلیل علمشان به شهادت رساندند چون قادر به دیدن رشد علمی کشورهای اسلامی نیستند.

وی افزود: روز وحدت و دانشگاه باید روز برنامه ریزی علمی برای کشور باشد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمنان در روزهای اخیر با کار رسانه‌ای خود خواستند رانندگان را به سمت اعتصاب بکشانند اما نتوانستند و نقشه شأن شکست خورد، مسئولین نیز باید قدر کارکنان این صنف را بدانند و پای درد دل و مشکلات آنها بنشینند و مشکلاتشان را حل کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن از راه‌های مختلفی تلاش کرده به انقلاب و ایران ضربه بزند. یکی از این راه‌ها جنگ شناختی است، جنگی که دشمن در آن تلاش می‌کند فکر، ذهن و اندیشه مردم را تغییر دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914171

مهمترین اخبار ایران و جهان: