نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 11:14

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه کلینیک تخصصی ابهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت: با تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سفر ریاست جمهوری به استان، در حال حاضر با هزینه‌کرد ۵ میلیارد تومان، پروژه کلینیک تخصصی۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله خدابنده‌لو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهری ۱۷ شهریور ابهر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، متوقف شده بود، اظهار کرد: با تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار، اجرای پروژه از سر گرفته شد و در حال حاضر با ۴۰ درصد پیشرفت، در حال تکمیل است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر از توقف پروژه کلینیک تخصصی این شهر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و تصریح کرد: با تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سفر ریاست جمهوری به استان، در حال حاضر با هزینه‌کرد ۵ میلیارد تومان، روژه کلینیک تخصصی۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از راه‌اندازی چهار خانه بهداشت کارگری در صنایع دارای بیش از ۵۰ نفر شاغل این شهرستان طی یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۴۰۰ بیمار دیابتی و ۱۰ هزار و ۶۹۷ بیمار دچار فشار خون بالا در سطح شهرستان شناسایی شده است.

خدابنده‌لو با اشاره به غربالگری شنوایی‌۷۰۰ نوزاد متولد شده در سطح شهرستان طی یک‌سال گذشته، ادامه داد: طی این بازه زمانی سه کودک برای کاشت حلزون به بیمارستان بقیه‌الله تهران معرفی شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر به برگزاری کارگاه‌های ازدواج آسان و همچنین کارگاه‌های آموزش مادران در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: اجرای کارگاه آموزشی تغذیه در کنترل دیابت، فشار خون و اختلالات چربی در مراکز جامع سلامت و کلاس‌های آموزشی تغذیه سالم در کارخانجات شهرستان و کارکنان ادارات و سازمان‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر طی یک سال گذشته است.   

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 935271

مهمترین اخبار ایران و جهان: