نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 16:38

پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است

رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به خنثی سازی توطئه دشمنان در برهم زدن مراسم سیدالشهدا (ع) گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ️سردار قاسم رضایی امروز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌کردن کشور اظهار کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن به‌ویژه در ماه محرم اما کشورمان و مرزهای کشور امن است و با عنایت خدا، کمک دستگاه‌ها و جان‌فشانی مجموعه انتظامی، هیچ اتفاق منفی در دهه اول محرم رخ نداد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد خدشه دار کردن مراسم عزاداری مردم بود، افزود: هوشیاری و هوشمندی مأمورین انتظامی و امنیتی، نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در خط مقدم برخورد با هنجارشکنان است، گفت: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت در جامعه هزاران شهید تقدیم کرده است و راه شهادت همچنان در این کشور باز است.

سردار رضایی با اشاره به مطالبات به‌حق مردم گیلان در حوزه‌های مختلف امنیت تصریح کرد: گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و مردمانی فهیم، مؤمن و انقلابی دارد که مطالبات به‌حقی دارند و انتظار دارند مسافرانی که برای استفاده از طبیعت خدادادی به این استان سفر می‌کنند، احکام و شئون اسلامی را رعایت کنند و ما نیز مکلف هستیم طبق قانون، پیگیر مطالبات مردم باشیم که به جد در دستور کار ما است و این مسئله را تکلیف انقلابی و قانونی خود می‌دانیم.

وی با اشاره به رتبه‌های بالای مجموعه انتظامی گیلان در موضوعات مختلف افزود: مجموعه انتظامی استان در حوزه‌های مختلف بیش از آنچه که در توان دارند، به صحنه آورده‌اند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه روند اطاله دادرسی‌ها و عدم تناسب هزینه‌های جرم دو معضل جدی و از چالش‌های دستگاه قضا، انتظامی و مردم است، گفت: مجازات باید تأثیرگذار و بازدارنده باشد در غیر این صورت، باعث تحمیل هزینه‌های زیاد برای کشور و افزایش جرایم خواهد شد؛ لذا انتظار می‌رود این مسئله توسط دولت و مجلس با جدیت دنبال شود و این چالش حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420171

مهمترین اخبار ایران و جهان: