نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 20:59

ثبت‌نام ۸۳ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی

سبزوار ـ فرماندار سبزوار گفت: تا ۱۸ مرداد ۸۳ نفر کاندید مجلس در سبزوار ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱ نفر مدرک دکترا دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی کردیانی ظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نا کارآمدی مسئول یعنی اینکه وعده بدهد و عمل نکند.

فرماندار سبزوار در پاسخ به پرونده منطقه ویژه اقتصادی سبزوار گفت: این پرونده در حال رسیدگی است و در دادگستری‌ها قضات استقلال رأی دارند و کارها دستوری جلو نمی‌رود.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی دارای دو بخش دولتی و خصوصی است که در بخش دولتی موافقت اصولی زمین‌ها گرفته شده و به اداره امور اراضی برای واگذاری، اقدام شده است که در حال انجام شدن و طی مراحل قانونی است.

ابراهیمی اضافه کرد: منابع طبیعی اخیراً به امور اراضی واگذاری‌ها را اعلام کرده ولی منتظر نتیجه رأی دستگاه قضائی هستند.

فرماندار سبزوار با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان از متخلفان حمایت نمی‌کنیم و خواستار برخورد هستیم، اضافه کرد: رسیدگی به پرونده‌ها نباید به گونه‌ای انجام شود که امور اجرایی شهرستان قفل شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده شهید غیرت سبزوار گفت: این شهید گرانقدر دارای دو پرونده است که یکی پرونده شهادتش و دیگری پرونده قتلش که در دادگستری در حال رسیدگی است.

ابراهیمی اضافه کرد: پرونده شهادتش با تأیید شورای تأمین و مسئولان در تهران در حال طی مراحل قانونی است و در پرونده قتل باید مسئولان دادگستری و قضائی پاسخگو باشند که در چه مرحله‌ای است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436127

مهمترین اخبار ایران و جهان: