نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 00:16

نشر اخبار امیدآفرین نیاز جامعه است/ ارسال ۲۰ اثر به جشنواره خزر

نوشهر- مسئول بسیج رسانه مازندران نشر اخبار امیدآفرین را نیاز کنونی جامعه دانست و نبود سواد رسانه ای را از جمله مسائل و مشکلات بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناس پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مازندران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: امروز در دوره‌ای که به سر می بریم حاصل قلم دارانی است که جانفشانی کردند.

وی با اظهار اینکه گذشته امت سبب پیشرفت آن در آینده می‌شود، افزود: باید گذشته خود را به جوانان منتقل کنیم.

وی با عنوان اینکه آیا جوانان نسبت به شهدای ما نظیر حاج قاسم سلیمانی، شهید طوسی و غیره شناخت دارند، معرفی مفاخر به نسل‌های مختلف جامعه را امری مهم دانست و گفت: حلقه مفقوده در اغتشاشات اخیر نداشتن سواد رسانه بین برخی مدیران و اصحاب رسانه بوده است.

حق شناس نشر اخبار امیدآفرین را نیاز کنونی جامعه دانست و گفت: باید با برادری در کنار هم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

مسئول بسیج رسانه مازندران با عنوان اینکه وضعیت رسانه‌های استان مناسب نیست، خواستار توجه به این قشر شد و گفت: متأسفانه مسئولان نتوانستند قدردان تلاش خبرنگاران باشند.

ارسال ۲۰ اثر به جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر

ساسان شیخی رئیس خانه مطبوعات کشور با بیان اینکه خانه مطبوعات تشکل زیرمجموعه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است، گفت: این تشکل با نظارت ارشاد فعالیت می‌کند.

وی با اظهار اینکه پیش جشنواره بین المللی رسانه‌های دریای خزر به میزبانی استان برگزار می‌شود، افزود: ۲۰ اثر از استان مازندران ترجمه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی وضعیت رسانه‌های مازندران در سطح کشور مطلوب دانست و گفت: نشریات استان در برخی موارد بین استان‌های کشور رتبه اول را کسب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436371

مهمترین اخبار ایران و جهان: