نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 08:37

روش های نوین تامین اعتبارات باید جایگزین تسهیلات بانکی شود

شیراز- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: روش‌های نوین تامین اعتبارات طرح‌های اقتصادی یکی از بهترین جایگزین‌های تسهیلات بانکی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی خادمی در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری استان در شیراز افزود: آشنایی فعالان اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی با روش‌های نوین تأمین مالی گام بلند و مؤثری در گره گشایی از طرح‌های سرمایه گذاری نیازمند تأمین مالی در استان خواهد بود.

وی، با اشاره به برگزاری نخستین همایش تخصصی تأمین مالی طرح‌های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری فارس از بازار سرمایه در شیراز افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی، آشنایی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های نوین تأمین مالی و پذیرش در بازار سرمایه است.

او اظهار کرد: تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه، تأمین مالی پروژه‌های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور برای حل مشکلات و مسائل حوزه تأمین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: همایش مذکور با حضور متولیان اقتصادی و بازار سرمایه و همراهی شرکت عمران و توسعه فارس برگزار می‌شود و تلاش خواهد که ظرفیت‌های بازار با روش نوین جذب و تأمین مالی طرح‌های نیمه تمام استان از طریق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و بازار سرمایه معرفی شود.

خادمی افزود: این همایش فرصت مناسبی است تا شرکت‌های بورس و بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را عرضه کنند و از این رهگذر زمینه تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه اقتصادی استان نیز فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435027

مهمترین اخبار ایران و جهان: