نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 11:28

لزوم توجه به خانواده خبرنگاران

یزد- شهردار مهردشت ابرکوه با گرامیداشت روز خبرنگار، بر اهمیت و لزوم توجه به خانواده خبرنگاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی‌دوست در مراسم تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهید علی‌اکبر کارگر و عزیزالله نیکوبخت، خبرنگاران شهید ابرکوه اظهار داشت: همه روزها روز خبرنگار است چون روزی وجود ندارد که نیاز به اطلاع رسانی نباشد.

وی افزود: در مسیر اطلاع رسانی خبرنگاران و با توجه به سختی کار آن‌ها، خانواده و به ویژه همسران صبورشان نقش ویژه‌ای دارند.

شهردار مهردشت گفت: به طور قطع اگر موفقیتی در زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود در این سال‌ها داشته‌ام، نقش خبرنگاران در این مسیر بسیار پررنگ است.

حسینی دوست با تشکر از خبرنگاران برای انعکاس اخبار این شهرداری در طول سال ادامه داد: درصدد هستیم که نشست‌های دوره‌ای با خبرنگاران داشته باشیم تا هم به اطلاع رسانی مناسبی از فعالیت‌های شهرداری بپردازیم و هم از نظرات آن‌ها که به صورت مستقیم‌ با مردم در ارتباط هستند، بهره ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر مهردشت نیز در این نشست اظهار داشت: زحمات خبرنگاران را باید قدر دانست چون پیشرفت جامعه امروز تنها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع امکانپذیر است.

سید جلال شافع مهرآبادی افزود: شهر مهردشت با قابلیت‌های بسیاری که دارد، نیازمند توجه ویژه خبرنگاران است که پیگیری آن‌ها پشتوانه تلاش مسئولان باشد و معرفی این منطقه و رفع مشکلات مردم را به دنبال داشته باشد.

مجتبی شمسی زاده، دیگر عضو شورای اسلامی شهر مهردشت نیز اظهار داشت: هیچکس نیست که نقش خبرنگاران در فعالیت‌های اجتماعی را نادیده بگیرد.

وی افزود: قدردان حضور و تلاش خبرنگاران برای انعکاس اخبار این شهر و معرفی پتانسیل‌های این منطقه هستیم و امیدواریم که این تعامل روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435271

مهمترین اخبار ایران و جهان: