نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 13:04

فرماندار سمنان: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه شناخت و آگاهی هستند

فرماندار سمنان گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه شناخت و آگاهی، دیدگان بینا و زبان گویای جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار و طلایه‌داران جبهه شناخت و آگاهی، دیدگان بینا و زبان گویای جامعه در عصر پیچیده اینترنت و فضای مجازی هستند.

وی گفت: بی‌شک این قشر فرهیخته با قلم شیوای خویش و بیان حقایق و اخبار صحیح در میدان جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و همواره با دروغ، یأس و فساد مبارزه می‌کنند و به مردم امید می‌بخشند.

فرماندار سمنان عنوان کرد: خبرنگاران از یک‌سو بیان‌کننده دستاوردهای مسؤولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از کسانی هستند و هدفی جز گره‌گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی نورافشانی می‌کنند.

بهرامی گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند؛ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد و دلسوزی هستند.

وی بیان کرد: به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»؛ از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آنان باشیم.

فرماندار سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تقارن آن با ایام محرم و روز خبرنگار گفت: توفیق خدمت به مردم شریف و ادامه مسیر آگاهی‌بخشی و روشنگری برای جهادگران عرصه تبیین از درگاه ایزدمنان مسألت می‌کنم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷ /س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432127

مهمترین اخبار ایران و جهان: