نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 05:45

چهار پروژه گردشگری مشگین‌شهر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های گردشگری مشگین‌شهر از افتتاح چهار پروژه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در حوزه گردشگری شهرستان مشگین‌شهر فعال هستند که از این میان چهار پروژه با کاربری‌های اقامتی و آبدرمانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده‌اند و پیش بینی می‌شود اشتغال‌زایی بیش از ۴۴ نفری داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین چندین پروژه دیگر نیز در شهرستان مشگین‌شهر در حال حاضر فعال هستند و طی بازدیدی که از مراحل اجرایی این پروژه‌ها داشتیم مشکلات و مسائل آنها بررسی شد.

محمدی ادیب با اشاره به پروژه‌های راکد ادامه داد: پروژه‌های راکد در حوزه گردشگری اکثرا مربوط به مواردی هستند که بخشی از پروژه به بهره‌برداری رسیده و معمولا بخش اقامتی پروژه‌ها با رکود در اجرا مواجه است که سعی می‌کنیم با حمایت تسهیلاتی این پروژه‌ها فعال شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز آماده تاسیس شهرک توریستی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی در زمین شخصی در شهرستان مشگین‌شهر است که مراحل تکمیل مدارک و اخذ مجوز آن با محوریت اداره شهرستان انجام می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431427

مهمترین اخبار ایران و جهان: