نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:02

طرح دوفوریتی حمایت از رسانه‌ها در شورای فردیس

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس گفت: حمایت از رسانه در قالب طرحی دو فوریتی با مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری فردیس قرار می گیرد.

بهنام فخری، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر فردیس با حضور در دفتر خبرگزاری فارس البرز به مناسبت روزخبرنگار و تبریک ایام، حمایت از خبرگاران و اصحاب رسانه را از جمله اولویت‌های مدیریت شهری فردیس دانست.

وی افزود: برای حمایت از رسانه‌ها که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می‌کنند، حتی منتقدین، در پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۲  ردیف بودجه ای با مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم.  متاسفانه این ردیف بدون اینکه رای داشته باشد، در کمیسیون بودجه  از پیش‌نویس حذف شد. 

عضو شورای شهر فردیس گفت: تلاش کردیم برگشت این ردیف بودجه در قالب یک طرح دو فوریتی در بودجه شهرداری قرار بگیرد و از ردیف‌های دیگر به این امر اختصاص داده شود. این اقدام به عنوان کار زیربنایی با هدف تشویق اهالی رسانه صورت گرفته است.

وی به نقش اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف توسعه شهری و مطالبات شهروندان اشاره کرد و گفت: حضور اصحاب رسانه در کنار مدیریت شهری ضمن  بیان عملکرد مدیریت شهری ک امیدآفرینی در جامعه، در آگاهسازی و آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی  اثرگذار است.

فخری  با بیان اینکه از انتقاد منصفانه استقبال می‌کنیم،‌گفت: مهمترین اقدامات  با کمک اهالی رسانه به مطالبه تبدیل،  در شورا مصوب و اجر شده است و  نقش اصحاب رسانه در توسعه و عمران شهر، امید آفرینی و اعتمادسازی در جامعه انکارناپذیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437027

مهمترین اخبار ایران و جهان: