نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 09:40

پیام تسلیت شخصیت‌های حوزوی به عضو جامعه مدرسین قم

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان و همچنین آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت اخوی آیت الله محسن فقیهی را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کاظم فقیهی اخوی آیت الله فقیهی به لقاءالله پیوست.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم روز یکشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۰ صبح در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) صحن امام حسین(ع) با حضور علما و مؤمنین برگزار شد و مراسم یادبودی از سوی دفتر آیت الله فقیهی در شهر مقدس قم با حضور علما، اساتید و مردم شریف برگزار خواهد شد.

در متن تسلیت آیت‌الله حسین نوری همدانی به آیت‌الله محسن فقیهی آمده است: درگذشت برادر گرامیتان را به حضرتعالی و همه وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

همچنین آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین نیز در پیام تسلیت خود آورده است: درگذشت برادر گرامیتان مرحوم مغفور حاج کاظم فقیهی را به حضرت مستطاب عالی، بازماندگان و خاندان مصاب تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429971

مهمترین اخبار ایران و جهان: