نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 16:18

ایثارگران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل می‌شوند

بوشهر- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان دیلم گفت: ایثارگران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبری ظهر یکشنبه در نشست کمیته ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهیدان دولت رجایی و باهنر گفت: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاب می‌کند با مشارکت همه اداره‌ها و نهادها برنامه‌های مختلفی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان دیلم هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان ارزش‌های ایثار و شهادت برشمرد و افزود: پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت فقط مختص هفته دولت و دفاع مقدس و بقیه مناسبت‌ها نیست، بلکه مسئله ایثار و شهادت مربوط به تمام ایام در سال است که هماهنگی و برنامه ریزی برای این موضوع مهم از سوی همه دستگاه‌ها لازم است و یک حرکت همگانی است.

در این نشست اداره‌های حاضر در جلسه ضمن تشریح ویژه برنامه‌های خود در طول هفته دولت همکاری و مشارکت خود را در جهت اجرای برنامه‌های کمیته ایثار و شهادت بیان کردند.

تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، غبار روبی و عطر افشانی همراه با قرائت زیارت عاشورا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم و گرانقدر شهدا و ایثارگران و برگزاری مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از شهدای دولت از جمله برنامه‌های شاخص کمیته شاهد و ایثارگران شهرستان دیلم تشریح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429027

مهمترین اخبار ایران و جهان: