نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:17

گلایه از روند کند طرح های آبرسانی/ برق ناحیه صنعتی مود تقویت شود

بیرجند-نماینده نهبندان و سربیشه ضمن گلایه از روند کند طرح های آبرسانی خراسان جنوبی گفت: برق ناحیه صنعتی مود تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همراه با اعضای کمیسیون انرژی دیداری با وزیر نیرو و معاونین ایشان در محل وزارت نیرو داشتیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: در این دیدار پس از طرح موضوعات ملی از جمله لزوم حفظ حداکثر پایداری نیروگاه‌ها و تسریع در اقدامات مرتبط با مدیریت مصرف برق در کشور در ارتباط با موضوعات مرتبط با حوزه انتخابیه مذاکراتی صورت گرفت.

نخعی افزود: همچنین درخواست تخصیص به موقع اعتبارات برای اجرای عملیات اجرایی این دو طرح بسیار مهم مطرح شد.

وی اظهار کرد: در ادامه در خصوص تقویت برق ناحیه صنعتی مود و منطقه مختاران تأکیدات لازم صورت گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه بیان کرد: ضمن گلایه از روند کند طرح‌های آبرسانی در خصوص لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های مهمی مانند سد تغزیه ای بندان، فاضلاب شهر سربیشه و شهر نهبندان و همینطور مجتمع‌های آبرسانی دو شهرستان تأکیدات لازم انجام شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: در نهایت وزیر نیرو ضمن اعلام تأکیدات لازم به معاونین مربوطه پیرو دستوراتی که در دیدارهای گذشته (فروردین ماه) دستور داد مبلغ یکصد میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع‌های آبرسانی دو شهرستان نهبندان و سربیشه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به تکمیل مطالعات فاضلاب شهر نهبندان دستور داده شد که در خصوص اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه بودجه کشور توسط شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرد تا با تخصیص اعتباری در بودجه سال آینده کشور شاهد شروع عملیات اجرایی فاضلاب شهر نهبندان نیز باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441927

مهمترین اخبار ایران و جهان: