نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 22:09

افزایش قابل توجه تصادفات در بلوار وکیل‌آباد مشهد

رئیس‌ پلیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: در ٢١ روز گذشته ۵ تصادف منجر به فوت در بلوار وکیل‌آباد مشهد رخ داده که مجموعا ۵ نفر در این تصادفات جان خودشان را از دست داده‌اند و این آمار متاسفانه برای ما اصلا قابل قبول نیست.

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در ٢١ روز گذشته ۵ تصادف منجر به فوت در بلوار وکیل‌آباد مشهد رخ داده که مجموعا ۵ نفر در این تصادفات جان خودشان را از دست داده‌اند و این آمار متاسفانه برای ما اصلا قابل قبول نیست.

رئیس‌ پلیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی در ادامه افزود: تصادفات عموما از ساعات پایانی شب یعنی از ساعت ١٢ شب تا اوایل صبح رخ داده و علت اصلی این تصادفات تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با تیرماه سال جاری افزایش قابل توجهی داشته، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مقایسه با تیرماه ١۴٠٢ این آمار به شدت افزایش یافته است. در تیرماه تنها یک تصادف منجر به فوت در بلوار وکیل‌آباد مشهد به ثبت رسیده بود اما در مردادماه این آمار به ۵ تصادف همراه با ۵ فوتی رسیده است.

رحیمی در پایان عنوان کرد: با توجه به افزایش تصادفات در بلوار وکیل‌آباد مشهد، در پلیس راهور تمهیداتی را در نظر گرفته و گشت های نامحسوس را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم این تصادفات را کنترل کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440727

مهمترین اخبار ایران و جهان: