نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 13:14

رسانه‌های لبنانی: پرنده‌ای با دستگاه جاسوسی در جنوب کشور به دام افتاد

منابع لبنانی می‌گویند، چند شکارچی در جنوب این کشور یک پرنده‌ را که دستگاهی جاسوسی به پشت آن بسته شده بود، به دام انداخته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های لبنانی، صبح امروز (یکشنبه)، از به دام انداختن یک پرنده حامل دستگاه جاسوسی خبر دادند.

وبگاه شبکه «لبنان۲۴»، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد که چند شهروند این کشور در منطقه «البابلیه» -جنوب لبنان- یک پرنده را پیدا کرده‌اند که «دستگاهی جاسوسی» به او بسته شده بوده است.

لبنان۲۴ با اشاره به اینکه این دستگاه احتمالا صهیونیستی باشد، افزود، تحقیقات در این زمینه آغاز شده تا منشأ این دستگاه و نحوه عملکرد آن شناسایی شود.

با این حال، کاربران فضای مجازی می‌گویند که چند شکارچی این پرنده را به دام انداخته و دستگاه شنودی بر پشت این پرنده بسته شده است.

علی‌رغم انتشار این گزارش، دستگاه‌های امنیتی لبنان تا لحظه انتشار این خبر بیانیه‌ای در این خصوص صادر نکرده‌اند و گزارش‌های منتشرشده را تایید یا رد نکرد‌ه‌اند.

ارتش لبنان، ابتدای تیرماه سال جاری نیز از دستگیری یک جاسوس رژیم صهیونیستی که اطلاعات حساسی به سرویس‌های امنیتی این رژیم منتقل می‌کرد، خبر داده بود.

ارتش لبنان اعلام کرده بود که فرد مذکور ابتدا به اتهام عضویت در گروه‌های تروریستی سوریه و همراهی تروریست‌ها دستگیر شد، اما حین بازجویی اعتراف کرد که از سوی سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات امنیتی برای این رژیم کرده است.

 

پایان پیام/ص

منبع: فارس
شناسه خبر: 1418071

مهمترین اخبار ایران و جهان: