نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 11:36

۸ مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش استان سمنان شد

سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از ساخت و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل در سال تحصیلی جدید با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه مهر ویژه آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، بیان کرد: هشت مدرسه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به مجموعه آموزش و پرورش برای میزبانی از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها مجموعاً ۶۲ کلاس درس خواهند داشت، ابراز کرد: ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت این هشت مدرسه، هزینه شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش و مسئول پروژه مهر استان سمنان گفت: پروژه مهر در واقع با شعار «نماز و مدرسه دروازه ورود به تمدن نوین اسلامی» و رویکرد تقویت ایمان و امید بین دانش آموزان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌شود.

رشیدی کنگره سه هزار شهید استان سمنان را دیگر رویکرد پروژه مهر ۱۴۰۲ دانست و تاکید داشت: این طرح با هدف تقویت روحیه ایمان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

وی همچنین درباره آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید هم گفت: ۳۰۹ مدرسه در طرح شهید عجمیان برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان همچنین با بیان اینکه ۱۳۰ نفر آموزگار و ۱۴۶ نفر دبیر و هنرآموز در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در سراسر استان استخدام شدند، گفت: حضور این افراد بخشی از کمبود نیروی انسانی ما را رفع می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417671

مهمترین اخبار ایران و جهان: