نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 09:09

تکرار یک اتفاق تلخ برای امید سپاهان

ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان به دلیل مصدومیت هفته‌های آغازین لیگ برتر را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امید نورافکن، ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد، در روز‌های اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات طلایی‌پوشان حضور نیافته است.

غیبت نورافکن که از نخستین تمرین سپاهان با حضور هواداران آغاز شد، در دیدار دوستانه با فجر سپاسی شیراز و مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان برای فصل جدید، ادامه یافت تا مشخص شود نورافکن حداقل دیدار با تراکتور در هفته اول لیگ را از دست داده است.

بر اساس اعلام مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان، امید نورافکن پس از طی مراحل درمان، فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد.

به نظر می‌رسد مصدومیت نورافکن تا شروع اردوی تیم ملی ادامه‌دار باشد و شاید این بازیکن در فیفادی شهریور ماه نیز نتواند به جمع ملی‌‌پوشان اضافه شود.

اما این نخستین بار نیست که نورافکن دچار یک مصدومیت بدموقع می‌شود؛ دو سال پیش و در بازه زمانی مشابه هافبک سپاهان با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا ۴ هفته از میادین فوتبال دور بود و فرصت حضور در اردوی تیم ملی در کیش و دیدارهای مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

هافبک ۲۶ ساله زردپوشان دیار زاینده‌رود در فصل گذشته موفق شد ۷ گل برای تیم خود به ثمر برساند که بازیکن مهمی در ترکیب سپاهانی‌ها به شمار می‌رود؛ باید دید ژوزه مورایس برای جایگزینی این مهره تاثیرگذار در هفته‌های پیش رو چه تدابیری خواهد اندیشید.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425127

مهمترین اخبار ایران و جهان: