نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 09:31

استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کرمانشاه مفغول مانده است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی، گفت: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کرمانشاه مفغول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح یکشنبه در دیدار مسئولان اتاق بازرگانی کرمانشاه بر اهمیت رشد اقتصادی در راستای رشد اجتماعی استان تأکید کرد.

وی با تأکید بر اهمیت مرز خسروی برای مبادلات اقتصادی و تجاری با کشور عراق، افزود: مرز خسروی مرز قابل توجه و بالایی است و از ظرفیت‌های مطلوبی برخوردار است و کشور عراق هم بستر خوبی برای واردات و صادرات است و بسیار می‌تواند در شکوفایی اقتصادی استان مؤثر باشد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه هر چقدر اوضاع اقتصادی بهتر باشد به همان میزان سفره مردم گسترده‌تر خواهد شد، تصریح کرد: باید همه جانبه به فکر تقویت اقتصاد استان و سفره مردم بود و اگر وضعیت اقتصادی سامان یابد یقیناً بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

علما بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در بی مدیریتی دارد که اگر مدیریت اقتصادی درست شود، معضلات بیکاری، ناامنی، بالا بودن سن ازدواج و ناهنجاری‌ها حل می‌شود زیرا کشور با اقتصاد می چرخد.

وی در خصوص ضرورت استفاده از ظرفیت‌های صنایع دستی، بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت استان برای ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی بسیار بالا است و باید این موقعیت‌ها مدیریت شود تا بتوان به استعداد اقتصادی استان دست یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394271

مهمترین اخبار ایران و جهان: