نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:46

وضعیت تامین آب شرب روستای یل آباد ساوه پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی اجرای خط انتقال آب به روستای یل آباد الوسجرد شهرستان ساوه به پایان رسید.

 حشمت اله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه روستای یل آباد الوسجرد از توابع شهرستان ساوه قرار دارد، گفت: با اجرای 5.6 کیلومتر خط انتقال آب مشکل آب 490 خانوار ساکن در روستای یل آباد الوسجرد ساوه بر طرف شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه مشترکین روستای یل آباد الوسجرد از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

عباسی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در سال جاری تمام تلاش خود را در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی به روستاهایی که در این زمینه با چالش مواجه هستند به کار گرفته است، اجرای خط انتقال آب روستای یل آباد الوسجرد را نیز از اقدامات خوب آبفای استان در این راستا برشمرد.

مدیرعامل آبفای استان مرکزی تامین آب شرب روستاها را اقدامی جهادی برشمرد و افزود: یکی از اولویت های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها می باشد که در این راستا رفع مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و به این منظور با همکاری و تعامل با بسیج سازندگی ، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، آبرسانی به روستاها در کمترین بازه زمانی در حال انجام است که این امر بیانگر تلاشی جهادگونه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428427

مهمترین اخبار ایران و جهان: