نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 19:45

پهپاد رژیم صهیونیستی در کنترل مقاومت فلسطین

مقاومت فلسطین یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را بر فراز غزه سرنگون کرد و اختیار آن را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، امروز دوشنبه، مقاومت فلسطین موفق شد یک فروند پهپاد جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک زیتون واقع در شهر غزه سرنگون کند.

منابع امنیتی اعلام کردند که مقاومت فلسطین پس از سرنگون‌کردن یک فروند پهپاد جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع اسکای لایت، توانسته این پهپاد را در اختیار بگیرد.

این درحالی است که شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه مدعی شد: ظهر امروز یک فروند پهپاد اسرائیلی به دلیل اختلال فنی در شهرک زیتون نوار غزه سقوط کرد و به نظر می‌رسد برخی عناصر حاضر در محل، آن را در اختیار گرفته‌اند، اما هیچ نگرانی درباره افشای اطلاعات این پهپاد وجود ندارد.

خبر دیگر آن‌که شهرک بیت سیرا واقع در غرب رام‌الله از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد یورش قرار گرفت. در جریان این یورش، بولدوزرهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین اتاق مربوط به کشاورزان را تخریب کردند و چندین نهال زیتون را از جای کندند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ حکم تخریب صادرشده به بهانه‌های واهی را به فلسطینیان ساکن محله وادی الجوز در شهرک سلوان واقع در قدس اشغالی تحویل دادند. این اقدامات رژیم صهیونیستی جهت اشغال کامل قدس از سوی صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیست امروز ۲ کیلومتر از خطوط آب‌رسانی منطقه «خربه طانا» در اراضی بیت فوریک واقع در شرق نابلس را تخریب کردند. این هفتمین بار است که خطوط آب این منطقه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست مورد هجوم قرار می‌گیرد.

در منطقه جنوبی اراضی روستای بورین واقع در جنوب نابلس نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست، با هدف گسترش شهرک‌سازی و تصرف اراضی فلسطینیان، کانکس‌هایی را در منطقه نزدیک به شهرک صهیونیستی «یتسهار» نصب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442427

مهمترین اخبار ایران و جهان: