نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 14:01

شیوه جدید اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش اصفهان برای مجامع انتخاباتی

مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان با اتفاقات و حواشی خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان روز گذشته در حالی پس از ۲ سال اداره هیأت توسط سرپرست، برگزار شد که حواشی خاص و عجیبی داشت.

فریبا صادقی، علی زمانی و شهرام صدری برای ریاست هیأت والیبال استان اصفهان ثبت‌نام کرده بودند که در ابتدا صدری از دور رقابت انصراف داد، در ادامه صادقی و زمانی در دورهای اول تا سوم رأی‌گیری هر دو به طور مساوی ۱۳ رأی به دست آوردند.

پی از این اتفاق و با اعلام محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و طبق قوانین جدید مجامع انتخاباتی روند انتخابات به طور کل به تعویق افتاد و روند انتخاب پس از ثبت نام مجدد از کاندیداها از سر گرفته و مجددا در زمان کوتاه آینده برگزار خواهد شد.

یکی از نکات عجیب و حاشیه‌ای این مجمع انتخاباتی برگزاری آن بدون اطلاع‌رسانی به اصحاب رسانه بود که در جای خود جای تأمل دارد.

در حالی که به اعضا و کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اصفهان برای برگزاری مجمع اطلاع‌ داده شده بود، اطلاع‌رسانی عمومی مجمع انجام نشد تا شائبه برگزاری مجمع پشت درهای بسته به وجود آید.

البته برخی اصحاب رسانه در این مجمع حضور داشتند، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این رابطه گفت: خبرنگارانی که تماس گرفتند، اطلاع داده شد تا حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است از سال گذشته تاکنون انتخابات ۷ هیأت ورزشی در اصفهان برگزار شده بود که همگی با یک کاندیدا بوده است؛ شنا، هاکی، کشتی، سه‌گانه، شمشیربازی، سوارکاری و تیراندازی هیأت‌هایی بودند که بدون رقابت و با تک کاندیدا برگزار شدند؛ شاید حضور ۲ کاندیدا برای هیأت والیبال سبب شد اداره کل ورزش و جوانان از اطلاع‌رسانی برای پوشش خبری این مجمع منصرف شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439971

مهمترین اخبار ایران و جهان: