نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 08:42

کردستان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان

اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم‌بینایان بانوان کشور با اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود و دو نماینده از این استان در این اردو حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان برگزاری مرحله چهاردهم اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان را به استان کردستان واگذار کرد.

براین اساس، چهاردهمین مرحله تمرینات آمادگی ملی‌پوشان تیم گلبال نابینایان و کم بانوان ایران به مدت ۱۰ روز از فردا ۲۳ مرداد لغایت یکم شهریور به میزبانی استان کردستان و در سالن خانه گلبال نابینایان و کم بینایان شهر سنندج برگزار می‌شود.

۹ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در چهاردهمین اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان بانوان حضور دارند و تمرینات آمادگی خود را زیر نظر «طیبه ملکی» سرمربی تیم ملی برگزار خواهند کرد.

«ریزان دژآهنگ» بانوی کردستانی عضو تیم ملی گلبال بانوان ایران نیز با دعوت سرمربی تیم به مرحله جدید تمرینات آمادگی تیم ملی بانوان کشور دعوت شده است و «مدیا شریفی» نیز به نمایندگی از استان کردستان سرپرستی ملی پوشان را در این اردو برعهده دارد.

گفتنی است؛ تیم ملی گلبال بانوان ایران خود را برای حضور موفق در چهارمین دوره‌ مسابقات پاراآسیایی که قرار است از 30 مهر لغایت ششم آبان ماه امسال به میزبانی شهر هانگژو در چین برگزار شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439271

مهمترین اخبار ایران و جهان: