نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 10:16

فرود اضطراری هواپیمای صهیونیستی بعد از واکنش پدافندی ارتش سوریه

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه و پاسخ پدافندی ارتش سوریه در کنار انفجار یک موشک ارتش این کشور بر فرار اراضی اشغالی، باعث فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه بن گوریون شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بالبلدی، انفجار یک موشک شلیک شده از سمت پدافند هوایی ارتش سوریه در واکنش به تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به این کشور، باعث فرود اضطراری یکی از هواپیماهای این رژیم در فرودگاه بن گوریون شد.

گزارش‌های خبری حاکی از آن است که یکی از شیشه‌های این هواپیما شکسته شده است و فرود اضطراری هواپیمای مذکور همزمان با حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه سوریه و پاسخ پدافند دمشق به این تجاوز صورت گرفته است.

مسئولان فرودگاه بن گوریون بعد از فرود اضطراری این هواپیما و شکسته شدن یکی از شیشه‌های آن، حالت فوق العاده درجه ۲ در این فرودگاه اعلام کردند.

هواپیمای مذکور از نوع 781-B با ۳۳۹ سرنشین، متعلق به خطوط هوایی «یونایتد ایرلاینز» بوده و قصد پرواز به مقصد نیوجرسی آمریکا را داشته است.

رسانه‌های عبری زبان همچنین از استقرار گسترده خودروهای امدادی و گروه‌های امداد در محل فرود اضطراری این هواپیما خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان شب گذشته از به گوش رسیدن صدای مهیب یک انفجار که سراسر فلسطین اشغالی را به لرزه درآورد خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته در راستای سلسله تجاوزات خود به سوریه، مجدداً یک حمله هوایی از سمت شمال شرق بیروت علیه برخی مناطق در اطراف شهر حمص انجام دادند. پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله با این تجاوز پرداخته و موشک‌های شلیک شده را ساقط کرد.

در این میان، یکی از موشک‌هایی که از سمت پدافند هوایی ارتش سوریه به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شده، در شهر «رهط» واقع در جنوب اراضی اشغالی سقوط کرد.

سقوط این موشک در اراضی اشغالی باعث به وجود آمدن ترس و وحشت گسترده در میان صهیونیست‌ها شده به طوری که تصاویر بقایای موشک پدافند هوایی ارتش سوریه، در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این موشک برفراز اراضی اشغالی منفجر شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324127

مهمترین اخبار ایران و جهان: