نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:24

مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم به‌ویژه شهرستان‌های اهواز، ایذه، باغملک، صیدون و روستای چل سرخ در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: حضور حماسی مردم شهیدپرور در مراسم تشییع شهید قنبری، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت مردم شریف خوزستان به آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری به تصویر کشید.

در این پیام عنوان شده است: حضور اقشار مختلف جامعه، عشایر، قبایل، طوایف و سادات، در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری، بیانگر این واقعیت است که مردم ولایت مدار خوزستان هیچ‌گاه دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنداشته و پای ولایت‌فقیه و انقلاب ایستاده‌اند.

در این پیام بیان شده است: مردم عزیز طی ۲ روز گذشته با حضور گسترده در مراسم تشییع و خاک‌سپاری در شهرهای اهواز، ایذه، باغملک، صیدون و روستای چل سرخ ثابت کردند که از قطره‌قطره خون این شهید بزرگوار، هزاران محمد قنبری خلق شده و این راه ادامه دارد.

در این پیام تاکید شده است: مردم شریف استان خوزستان مواضع خود را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.

در این پیام گفته شده است: اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهید قنبری که جان شیرین خود را تقدیم امنیت مردم کرد، ضمن تقدیر از حضور شکوهمند مردم فهیم و حماسه‌آفرین خوزستان که با دل‌های عاشق، احساسات پاک و چشمان اشک‌بار، فرزند خود را بر سریر عرش نشاندن، از نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، مسئولان لشکری، کشوری و استانی که با ارسال پیام تسلیت و همچنین حضور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری با خانواده شهید و هم‌رزمان آن ابراز همدردی کردند، صمیمانه سپاسگزارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284727

مهمترین اخبار ایران و جهان: