نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 18:29

ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آرامگاه میرزا کوچک جنگلی با اشاره به عملکرد تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: با راهبردها و رویکردهای ۱۸ گانه عملیات‌ها و فعالیت‌هایی در این سال‌ها شکل گرفت که اهم آنها در سال گذشته از جمله هدایت هیئت‌ها و تشکل‌های دینی برای ظهور و بروز دینی و هویت بخشی دینی و پالایش و رشد شبکه تبلیغ و تعظیم شعائر دینی و پیشرفت بانوان و حمایت از تشکل‌های دینی بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی مبلغین و اعزام آنها به مدارس و مساجد گفت: ۲ هزار و ۵۲۰ نفر مبلغ در سال گذشته به مدارس و مساجد اعزام شدند و ۱۰۵ اعزام مربوط به روحانیون مبلغ به مدارس و مساجد بوده است‌.

مهدوی با اشاره به جهاد تبیین برای اقشار تأثیرگذار استان در راستای جوانی جمعیت تصریح کرد: کارگاه‌هایی با اولویت بحث تبیینی جوانی جمعیت به تعداد ۲ هزار و ۳۹۳ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه عملیات‌های موج آفرین و رسانه‌ای مانند برگزاری جشن تکلیف در شهرستان‌ها برگزار شد، ادامه داد: سال گذشته برای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان جشن تکلیف با هدف تقویت هویت اسلامی و استحکام حیا و عفاف و ترویج ایمان و امید برای نسل جدید برگزار شد.

مهدوی با اشاره به برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با محوریت تربیت فرماندهان فعال فرهنگی عنوان کرد: این رویداد با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان جوان برای ساماندهی و تربیت نقش فرماندهی فعال فرهنگی انجام گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایمان و باور ملت در جنگ شناختی نشانه گرفته شده است، تصریح کرد: این نشانه گیری برای زنان ویژه است و شعار دهندگان زن زندگی آزادی بزرگترین دشمنان زن هستند زیرا نه هویت زن برایشان اهمیت دارد و نه به حیات طیبه و آزادی حقیقی اعتقاد دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302671

مهمترین اخبار ایران و جهان: