نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 08:09

دعوت از خراسان جنوبی ها برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم این استان برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر که فردا در بیرجند برگزار می شود دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم مرکز استان و خراسان جنوبی برای شرکت در مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است: «هـفتـۀ بـازخـوانـی و افشـای حقـوق بشـر آمـریـکایـی» شـشـم تـا دوازدهـم  تیـرمـاه؛ فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پیدا و پنهان جنایت های متعدد و متکثر آشکار و نهان در داخل و خارج از کشور و بازخوانی  خباثت ها و افشای چهره های نفاق آلود امریکای طاغوت اعظم  در ادوار مختلف بپردازیم.

فـاجعـۀ تـروریـســتـی هـفـتم تـیــر  سـال ۱۳۶۰؛ سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی(ره)، آن سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یارانش امضا و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه و نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم شهید پرور و قدرشناس دعوت می کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر هفتم‌تیر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان آن فاجعه تجدید میثاق کرده و باردیگر نقاب نفاق از چهرۀ کریه المنظر امریکای جنایتکار برداشته و جنایات ضد حقوق بشری آن را افشا کنند.

 مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند فردا ساعت ۹:۳۰ با  سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مسجد امام حسین(ع)  برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312227

مهمترین اخبار ایران و جهان: