نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 16:40

دستگیری اعضای باند سارقان سیم‌های برق در اشتهارد

اشتهارد- فرمانده انتظامی اشتهارد از دستگیری اعضا و انهدام باند سارقان سیم‌های برق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های برق در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مشترک کلانتری ۱۱ مرکزی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همان بررسی‌های اولیه مأموران با بکارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی باند چهارنفره سارقان کابل برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ نفر از آنها شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار مأموران به ناچار به ۱۱ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرده اند.

رئیس پلیس اشتهارد اضافه کرد: در ادامه با تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه ۲ نفر دیگر از اعضای این باند سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی در پایان برخورد با پدیده سرقت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس این شهرستان برشمرد و گفت: در این راستا قاطعانه با سارقان که بر امنیت روانی جامعه اثر سو می‌گذارند برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280771

مهمترین اخبار ایران و جهان: