نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 09:03

جملات عجیب بیرانوند پس ازلغو حضورش در استقلال و تمدید با پرسپولیس

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که دو دوره دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بوده است و در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان نیز تاثیرگذار بود، پس از آنکه مطالباتش را از باشگاه دریافت نکرد، قراردادش را با سرخپوشان قطع و بلافاصله روی نقطه ضعف هواداران این تیم دست گذاشت و وارد مذاکره با استقلال شد.

بیرانوند که به خوبی می دانست تنها راه گرفتن مطالباتش و بالا بردن رقم میلیاردی قراردادش رفتن پای میز مذاکره با باشگاه استقلال است، بدون این که حتی یک پیشنهاد از تیم های دیگر لیگ برتری را مطرح کند، مستقما با مسئولان باشگاه رقیب وارد مذاکره شد و حتی حجت کریمی سرپرست مستعفی مدیرعاملی استقلال هم این مذاکرات و توافق با او را تایید کرد.

با این حال روز چهارشنبه تلاش برخی دوستان بیرانوند از جمله وحید امیری باعث شد او به باشگاه برود و پس از توافق به مدیرعامل پرسپولیس قراردادش را امضا کند.

علیرضا بیرانوند پس از تمدید قراردادش با انتشار پستی اتفاقات روزهای اخیر را سوء تفاهم نامید و ابراز امیدواری کرد این روزها دیگر برایش تکرار نشود!

جملات عجیب بیرانوند پس ازلغو حضورش در استقلال و تمدید با پرسپولیس

منبع: مهر
شناسه خبر: 1336771

مهمترین اخبار ایران و جهان: