نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 18:29

مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در بابل برگزار می شود

بابل- رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران، از برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میزجایزه بزرگ نوشاد کاپ به میزبانی این هیئت درشهرستان بابل زادگان نابغه تنیس روی میز ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حبیب نژاد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: جام نخستین دوره این مسابقات نیز با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش وجوانان وجمعی از مسئولان شهرستانی رونمایی وپرده برداری شد.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ نوشادکاپ روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران ادامه داد: با توجه به برگزاری نخستین دوره این مسابقات، سعی شده در سطح ملی با حضور برترین‌های این رشته در بخش مردان وبه صورت آزاد برگزار شود.

حبیب نژاد، به تعیین جایزه بیش از ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی برگزارکنندگان مسابقات جایزه بزرگ نوشاد کاپ اشاره کرد وادامه داد: به نفرات نخست این مسابقات ۲۰۰ میلیون، نفر دوم ۱۵ و نفر سوم نیز ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این رویداد مهم ورزشی درمازندران در تکریم و قدردانی از سال‌ها تلاش وافتخارآفرینی های برداران عالمیان است و امیدواریم که این مسابقات درتقویم رسمی فدراسیون نیز ثبت وهمه سال‌ها برگزار شود.

رئیس هیئت تنیس روی میزمازندران ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات با تشکیل ستاد وکمیته‌های مختلف درسطح استان وشهرستان بابل فراهم شده وامیدواریم این مسابقات درسطح بالایی برگزار شود.

حبیب نژاد پیش بینی کرد، برای نخستین دوره این مسابقات دست کم ۱۰۰ ورزشکار تنیس روی میز کشور شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306171

مهمترین اخبار ایران و جهان: