نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 18:22

فارس من| کوچه‌های بلوار اتحاد شیراز، مرداد ماه جاری آسفالت می‌شود

شهراد منطقه ۷ شیراز گفت: برای آسفالت شدن بلوار اتحاد حدود ۱۰ میلیارد بودجه برآورد شده که در تاریخ ۷ مرداد با مشخص شدن پیمانکار در مناقصه؛ مراحل بعدی شروع می‌شود و به روکش آسفالت بلوار اتحاد می‌پردازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تعدادی از ساکنین بلوار اتحاد شیراز که به وضعیت نامناسب این محله اعتراض داشتند، در سامانه فارس من مطالبه ای تحت عنوان «لزوم ارائه خدمات شهری به کوچه های بلوار اتحاد شیراز» برای رسیدگی‌ به جمع آوری زباله‌های شهری، عدم توزیع مناسب گازرسانی، نبود روشنایی مناسب و غیره ثبت کردند.  

خبرنگار فارس این مطالبه را از شهردار منطقه ۷ شیراز پیگیری کرد. 

قاسم‌اکبری، شهردار منطقه ۷ شیراز در خصوص جمع آوری زباله ها در شهر شیراز توضیح داد و گفت: جمع آوری زباله در شهر شیراز به صورت یک شب در میان انجام می‌شود و در صورت توجه و رعایت گذاشتن به موقع زباله ها، نظم برقرار می‌شود.

او افزود: در برخی محلات از جمله بلوار اتحاد  به ساعت و تاریخ گذاشتن زباله در بیرون توجه نمی‌شود و با گذاشتن زباله در ساعات اولیه روز‌ باعث آلودگی و کثیفی محله می‌شوند، پس خواهشمندیم به تاریخ و ساعت گذاشتن زباله توجه شود تا با مشکل روبرو نشوند و نظم برقرار باشد. 

اکبری به آسفالت کوچه و خیابان های بلوار اتحاد اشاره کرد و گفت: برای آسفالت بلوار اتحاد حدود ۱۰ میلیارد بودجه برآورد شده که در تاریخ ۷ مرداد با مشخص شدن پیمانکار در مناقصه؛ مراحل بعدی شروع می‌شود و به روکش آسفالت بلوار اتحاد می‌پردازیم. 
  
این مسئول ادامه داد: این بلوار فازبندی شده و به سه فاز تقسیم شده است که به مراتب کارهای آن انجام می‌شود. 

اکبری به مشکل بعدی این بلوار یعنی وجود ستون در وسط بلوار نیز اشاره کرد و گفت: مشکل جدی بعدی در این بلوار به سمت محله قلعه نو، وجود ستون هایی در وسط بلوار است که بسیار خطرناک هستند و ممکن است با برخورد وسایل نقلیه باعث ایجاد حادثه شود و متاسفانه چند سال است که هیچ اقدامی برای جابجایی این ستون ها نمی‌شود. 

او افزود: مکاتبات اداری با مدیرکل اداره برق برای جابجایی این ستون های خطر ساز انجام شده اما تاکنون اقدامی‌انجام نشده است.

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1341727

مهمترین اخبار ایران و جهان: