نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 09:23

مشارکت ۲۸۲ فروشگاه کاشان در طرح کالابرگ الکترونیک

رئیس جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به مشارکت ۲۸۲ فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیک گفت: کالاهای اساسی در کاشان روزانه رصد می‌شود.

وحید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان با بیان اینکه کالای اساسی در شهرستان کاشان در سه کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در قرارگاه مربوطه افت و خیزها و سایر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تامین کالاهای اساسی در شهرستان کاشان هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: کالاهای اساسی قسمت مشخص شده دارد و به صورت هفتگی نرخ‌گذاری می‌شود و ملاک بازرسی‌ها نرخی است که اتحادیه اعلام می‌کند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با بیان اینکه در موضوع لبنیات به صورت هفتگی بحث و بررسی می‌شود، ابراز داشت: کالاهای اساسی به صورت روزانه و یا به صورت هفتگی بررسی می‌شود و بر همین اساس در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه 11 قلم کالا ویژه طرح کالابرگ الکترونیک در 282 فروشگاه کاشان عرضه می‌شود، گفت: در این طرح خانوارهای دهک‌های اول تا سوم غیر از موارد اعلامی از مورد تشویقی، 20درصد افزایش یارانه نیز برخوردار می‌شوند و می‌تواتتد مبلغ 320هزار تومان از 400 هزارتومان یارانه خود را کالا خرید کنند.

انصاری در بیان جزئیات کالاهای ارائه شده در این طرح تصریح کرد: در این سامانه 11 قلم کالا شامل شیر کم چرب بطری، پنیر یواف، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست پرچرب، قند و شکر، حبوبات، گوشت قرمز منجمد گوساله ارائه شده است‌.

انتهای پیام/801/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1319271

مهمترین اخبار ایران و جهان: