نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 14:30

ارائه تسهیلات گمرکی به فعالان اقتصادی کرمانشاه برای افزایش صادرات

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، از کمک به فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانون امور گمرکی و قانون رفع موانع تولید خبر داد.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:گمرکات استان توان خود را بکار بسته تا از ظرفیت‌های قانون امور گمرکی و قانون رفع موانع تولید بهره بگیرد و با ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی استان، نقشی تاثیرگذار در افزایش صادرات و واردات داشته باشد.

وی هدف از بازدید خود و کارشناسان و ارزیابان گمرکات استان کرمانشاه از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی را شناسایی نیازهای آن‌ها، رفع مشکلات احتمالی و کمک به صادرات محصولات و واردات مواد اولیه آن‌ها عنوان کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کاهش زمان ترخیص کالا و تسهیل فرآیندهای گمرکی را از برنامه‌های پیش‌روی گمرکات استان عنوان کرد و افزود: با کاهش زمان ترخیص کالا و تسهیل‌سازی فرآیندهای گمرکی، خدمت گیرندگان می‌توانند با صرف هزینه و زمان کمتر، خدمات مورد نیاز خود را از گمرک دریافت کنند و این امر نیز به افزایش میزان صادرات استان کمک خواهد کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317727

مهمترین اخبار ایران و جهان: