نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 18:33

توزیع بیشترین میزان نذری عید قربان استان اصفهان در شهرستان نائین

نائین_رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین گفت: بیشترین میزان نذری عید قربان در استان اصفهان، میان نیازمندان شهرستان نائین توزیع شد.

محمد جواد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمیته امداد در مناسبت‌ها و ایام خاص با همکاری و حمایت خیران، سبد معیشتی به تمام خانواده‌های تحت حمایت اهدا می‌کند، اظهار کرد: به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین و همکاری خیر هر ساله در عید سعید قربان، بیش از ۶ تن گوشت گرم به عنوان بیشترین میزان نذری استان اصفهان در عید قربان، میان دو هزار خانوار تحت حمایت این نهاد، هر خانوار یک بسته گوشت قرمز توزیع شد.

وی افزود: کمیته امداد برای تمام برنامه‌های حمایتی خود، پیوست فرهنگی نظیر دعای ظهور، صلوات، تصاویر شهدا و دیگر بسته‌های فرهنگی را با هدف تقویت اعتقادات مذهبی و کمک به پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظر می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین با بیان اینکه نیکوکاران عزیز می‌توانند در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیرخم نذورات اهدایی خود را به دست نیازمندان برسانند، گفت: نذورات مردم خیراندیش متناسب با نیت آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

وی با اشاره به روش‌های الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، تاکید کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به تمام مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد یا با شماره گیری کد #۰۳۱۱۵*۸۸۷۷* همچنین با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ نسبت به پرداخت وجوهات و نذورات خود اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1325871

مهمترین اخبار ایران و جهان: