نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 12:51

برپایی ۲۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم و فعال بودن ۶۱ قربانگاه همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن دهه امامت و ولایت بیان کرد: ۱۰۲ پایگاه توسط امداد و ۱۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید سعید قربان، میادین و معابر اصلی در سطح استان برپا خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ساله طرح نذر قربانی در راستای کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در عید قربان بیش از هفت میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط مردم جمع آوری شد، افزود: همچنین هزار و ۷۳۵ دام سبک و سنگین به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا شد.

عرب اظهار کرد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند در سال جاری هم با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

وی گفت: همچنین هم استانی‌ها می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312771

مهمترین اخبار ایران و جهان: