نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 23:00

باید با زیرساخت‌های نظامی اوکراین مقابله کرد

سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز تأکید کرد: برای جلوگیری از حملات به مردم روسیه، باید با زیرساخت‌های نظامی اوکراین مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه ضمن ارزیابی اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر ایجاد منطقه امن و سالم در خاک اوکراین گفت که باید با زیرساخت‌ های نظامی در اوکراین مقابله کنیم تا ایمنی شهروندان روسیه در برابر حملات کی یف تضمین شود.

سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه تصریح کرد که حملاتی از اوکراین به زیرساخت‌ های اجتماعی و خانه‌ های غیرنظامیان در خاک روسیه انجام شده است. کی‌یف سلاح های پیچیده‌ و دوربردی در اختیار دارد.

این در حالیست که فرمانده منطقه بریانسک در اردیبهشت ماه سال جاری از کشته شدن ۲ غیرنظامی در حملات نیروهای مسلح اوکراین به روستایی در این منطقه خبر داده بود.

الکساندر بوگوماز، فرماندار بریانسک درباره این حملات گفت: متاسفانه در نتیجه حمله نازی‌های اوکراینی، ۲ غیرنظامی کشته شدند.

وی همچنین یادآور شد که براساس داده‌های اولیه، یک ساختمان مسکونی کاملا تخریب شده و دو خانه دیگر دچار خسارت شده‌اند.

پیش از این یک گروه مسلح اوکراینی متشکل از دست کم ۵۰ نفر با نفوذ به منطقه بریانسک، ۶ نفر را در مغازه‌ ای در روستای لیوبچانی گروگان گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285871

مهمترین اخبار ایران و جهان: