نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 10:36

در این بیمارستان چه خبر است؟

هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی برگزار شد.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در ابتدای این نشست، بیمارستان شریعتی را یک بیمارستان ملی نامید که گستره خدمات درمانی، آموزشی و تحقیقاتی‌اش به پهنای کشور اسلامی است و افزود: سال گذشته سال پرباری برای انجمن بود و خیرین و نیکوکاران یادگاری‌های خوبی از خود در نظام سلامت کشور ثبت کردند. 

حمزه‌زاده افزود: ما اقدامات‌مان را در سال جدید از تعطیلات نوروز آغاز کردیم. تعویض کف‌پوش‌های اتاق عمل و بخش ریکاوری به همت سرکار خانم نازک فردوس،عضو هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان با استفاده از مجال تعطیلات شب عید انجام شد. 

وی ادامه داد: همچنین بازسازی بخش ریکاوری اتاق عمل به همت یکی از خیرین و احمد خاقانی‌پور، نایب رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید. احداث بخش ترومای اورژانس بیمارستان شریعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان از دیگر اقدامات مهم سرکار خانم نازک فردوس و خیریه نیکان ماموت در سال جاری است. خرید ۵ دستگاه اسپیلت ایستاده با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، تعمیر آسانسورها به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هم اقدامات تکمیلی ایشان است. 

حمزه‌زاده در ادامه از  خرید یک دستگاه RO برای آزمایشگاه بیمارستان شریعتی توسط خانم سیدرضی، همسر زنده‌یاد سیامک‌نژاد، شهید راه سلامت با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

در ادامه جلسه  احمدرضا جمشیدی، ضمن تشکر از اقدامات اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در تجهیز و بازسازی این بیمارستان گفت: پس از تشکیل انجمن، اقدامات خیرین و نیک‌اندیشان ضریب گرفته و کارهای بزرگی سامان گرفته است، اما ما همواره با یک فهرست بلند از نیازمندی‌ها مواجه هستیم که با توجه به قدمت ۵۰ ساله بیمارستان و حجم خدمات درمانی آن اجتناب ناپذیر است.

وی یکی از نیازهای اساسی و مهم این بیمارستان را بازسازی بخش‌های ریه و جراحی اعلام کرد و گفت: این دو بخش از بخش‌های قدیمی بیمارستان هستند و مشکلات زیادی روی دست ما گذاشته‌اند.

 جمشیدی در ادامه افزود: برآورد هزینه‌های بازسازی هر یک از بخش‌های ریه و جراحی ۷ میلیارد تومان است.

در این نشست اعضای هیات امنا و هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی پذیرفتند بازسازی هر دو بخش را انجام دهند و مقرر شد نقشه‌های مورد تایید بیمارستان در اختیار انجمن قرار گیرد و بازسازی این دو بخش مهم و اساسی با هزینه بالغ ۱۴ میلیارد تومان توسط انجمن و خیرین انجام شود. 

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از اقدامات احمد خاقانی‌پور در خرید چند دستگاه ضروری بیمارستان و همچنین تعمیر و بازسازی اتاق اینترونشن رادیولوژی،  خانم نازک فردوس به خاطر اقدامات ممتد و مکرر خیریه نیکان ماموت در بیمارستان شریعتی، حاج حبیب‌الله نیکنام برای ۶۰۰ بن خرید البسه برای نیروهای خدماتی و پرسنل حراست بیمارستان و اشکان تقی‌پور به خاطر کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید یک دستگاه CARM تقدیر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303471

مهمترین اخبار ایران و جهان: