نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 20:57

رئیس سازمان بسیج مستضعفان: تحقق ایران قوی چشم انداز ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ملت بزرگ ایران به تاسی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تحقق ایران قوی را به عنوان یک چشم‌انداز دست یافتنی در پیش روی خود قرار داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان بعد از ظهر امروز در جشنواره جهادگران امنیت غذایی استان اصفهان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به تاسی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تحقق ایران قوی را به عنوان یک چشم‌انداز دست یافتنی در پیش روی خود قرار داده‌ است.

وی افزود: اگر به زمان گذشته نگاه کنیم، در دوره‌هایی از زمان ما یک کشور قوی، صاحب تمدن و پرچم‌دار تمدن نوین اسلامی در قرن ۴ و ۵ هجری شمسی بوده‌ایم.

سلیمانی بیان کرد: به فرموده علامه شهید مطهری اگر خدمات ملت و دانشمندان ایران را در آن دوره از تمدن اسلامی جدا کنید، تقریبا چیزی باقی نخواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: در گذشته کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و بحرین جزو محدوده سرزمینی و جغرافیایی ایران بوده که دشمنان این ملت کمر بر تجزیه و تضعیف ایران بستند و این مناطق از ایران جدا شد، زیرا که ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران یک ملتی است که به هیچ نحوی زیر باز ظلم و جور سلاطین و ظالمان روزگار و متجاوزان به سرزمین خود نرفت و همیشه در مقابل آن‌ها ایستاد و توانست با پیروزی سر خود را بلند کند.

مردم با پایمردی و مقاومت، بزرگی و عظمت خود را حفظ کردند

سلیمانی با بیان اینکه ایران پهناور امروزی دارای مردمانی است که دشمن هیچ‌گاه نتوانست این مردم را کوچک کند، عنوان کرد: این مردم با پایمردی و مقاومت، بزرگی و عظمت خود را حفط کردند و در انقلاب اسلامی کمر همت بستند تا پرچم پیش‌قراولی تمدن نوین اسلامی را بار دیگر به اهتزاز در بیاورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اذعان کرد: ما برای اینکه بتوانیم یک ملت تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز باشیم و درب‌های سعادت و بهروزی بر روی مردم جهان گشوده شود و جهان از این جنگ‌ها نجات پیدا کند، نیاز داریم که قوی باشیم، اگر ما قوی نباشیم دشمن بر مقدرات ما حاکم خواهد شد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با پیروزی بر دشمنان، خود را به یک قدرت قوی تبدیل کرد و بعد از آن با ایفای نقش در محور مقاومت درحال تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی است.

پایان پیام/63138

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304171

مهمترین اخبار ایران و جهان: