نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:05

انتظار مردم از قوه قضائیه گسترش چتر عدالت در جامعه است

قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: انتظار مردم عزیز از قوه قضائیه گسترش چتر عدالت، سرعت در دادرسی‌ها، نظارت و سلامتی درون دستگاه وبرخورد با زمینه‌های فساد و تروریست‌های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضائیه و قضات احیا گران امر عدالت در جامعه محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه عدالت از مهمترین ارزش هائی است که در همه ملت‌ها بویژه در اسلام عزیز به آن بها داده شده است، افزود: کار قضات در برقراری عدالت بسیار سخت است تا جایی که اصلی ترین شعار حضرت مهدی (عج)، تحقق عدالت و تشکیل حکومت جهانی مستضعفان است.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: رعایت عدالت تنها بر عهده رهبری و امام جامعه نیست بلکه شرطی برای همه مدیران و مسئولان نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: انتظار مردم عزیز از قوه قضائیه در گام دوم انقلاب، گسترش چتر عدالت، سرعت در دادرسی‌ها، نظارت و سلامتی درون دستگاه وبرخورد با زمینه‌های فساد و تروریست‌های اقتصادی در جامعه است.

حجت‌الاسلام رضوانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک منبع جدید قدرت معنوی است و با همین قدرت در مقابل دشمنان عرض اندام می‌کند، تصریح کرد: عامل پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و دشمنان هم پیمان، قدرت ایمان و امید به آینده است.

وی با اشاره به ایام حج ادامه داد: از جلوه‌ها و نشانه‌های وحدت امت اسلامی، مراسم حج است که این وحدت به برکت نگاه عمیق و ژرف اندیش حضرت امام باقر علیه السلام به آن می‌باشد.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به برخی سودجویی ها در فصل برداشت محصولات عنوان کرد: کشاورزان در ایام برداشت محصول مراقب مزارع خود از دست افراد جاهل و نادان و فریب خورده باشند.

وی در پایان یادآور شد: عده‌ای معدود از دختران و بانوان که وضعیت مذهبی و فرهنگی شهرها را با بدحجابی و گاهی کشف حجاب آلوده می‌کنند بدانند که قانون با آنها برخوردی قاطع خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303827

مهمترین اخبار ایران و جهان: