نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 10:54

تکمیل گاوداری ۶ هزار راسی درگزین تا ۶ ماه آینده

همدان_نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های انجام شده گاوداری ۶ هزار راسی درگزین تا ۶ ماه آتی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن لطفی با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته رئیس سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل شستا سفری به شهرستان‌های حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوطه قرار گیرند و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی افزود: شرکت شستا در استان همدان سرمایه گذاری انجام نداده است و در واقع اولین سرمایه گذاری این شرکت احداث یک گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان درگزین بوده است که این نیز یک اقدام بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر این گاوداری روزانه ۱۳ هزار تن شیر تولید می‌کند و ظرفیت تولید نیز با تکمیل دیگر فازهای گاوداری افزایش پیدا خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مدیر عامل شستا قول مساعد دادند منابع مالی ساخت فازهای دیگر این گاوداری را تأمین کنند و قطعاً با تخصیص اعتبار کافی فازهای دیگر تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

لطفی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ نفر مشغول به کار هستند که با تکمیل آن حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 949371

مهمترین اخبار ایران و جهان: