نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 12:38

بهترین بازیکن تاریخ از نگاه کلوپ

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در معرفی بهترین بازیکن تاریخ هیچ شک و تردیدی به خود راه نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ جزو آن دسته از اهالی دنیای فوتبال است که فرصت ملاقات پله اسطوره تازه درگذشته برزیل را داشته و ذره‌ای شک ندارد که او بی‌چون‌ و‌ چرا بهترین بازیکن تاریخ است.

پله پنجشنبه شب پس از مبارزه‌ای طولانی با سرطان در 82 سالگی درگذشت و به این بهانه بار دیگر بحث در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است از سرگرفته شد. کلوپ اما در مورد گزینه خودش شک نداشته است.

سرمربی آلمانی لیورپول گفت: بدون توجه به آنچه که در آینده به من خواهند گفت، از نظر من پله همیشه بهترین بوده است. من هرگز او را فراموش نخواهم کرد.

کلوپ سال 2006 در مراسمی که اسطوره فوتبال آلمان فرانس بکن‌باوئر هم حضور داشت، فرصت ملاقات با پله را به دست آورد و پله هم در روز تولدش به او یک پیراهن تیم ملی برزیل را به امضای خودش به کلوپ داد. سرمربی لیورپول افزود: پله و بکن‌باوئر هر دو به من ثابت کردند که حتی اگر معروف‌ترین انسان‌های کره زمین هم باشید می‌تواند مانند یک انسان کاملاً عادی رفتار کنید. این به من درسی داد که هرگز فراموشش نخواهم کرد.

کلوپ درباره دیگر اتفاق مهم اخیر فوتبال یعنی رفتن کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان سعودی اشاره داشت و گفت: به نظر من کریستیانو هنوز تمام نشده است. او از این به بعد در یک استادیوم خارق‌العاده که گروهی از بازیکنان سابق فوتبال در آن حضور دارند، بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 947427

مهمترین اخبار ایران و جهان: