نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 22:30

مردم ناهماهنگی‌ها در تعطیلی اصناف را برنمی‌تابند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم برخی ناهماهنگی‌ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه‌های مختلف را برنمی‌تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه‌ریزی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل صمت استان سمنان با وی، با اشاره به حجم کار وسیع در صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مقابله با مشکلات در این بخش نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده مردم در حوزه تجارت، بحث نظارت است، افزود: مردم وجود نرخ‌های متعدد در بازار یا برخی ناهماهنگی‌ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه‌های مختلف را برنمی‌تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه‌ریزی مدیریت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: بحث افزایش قیمت‌ها و نظارت بر قیمت‌ها یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم استان است که مسؤولان و دستگاه‌های ذی‌ربط باید با برنامه‌ریزی مناسب، نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

مطیعی با بیان اینکه ذخیره‌سازی گاز امری زمان‌بر است، افزود: در حال حاضر، باید با امکانات موجود نسب به رفع مشکلات اقدام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: مردم زمانی که تلاش و مدیریت مسؤولان را ببینند، با آنها همراهی می‌کنند؛ اما اگر قرار باشد مسؤولان متفاوت از مردم زندگی کنند، این را برنمی‌تابند.

مطیعی گفت: نام نیک با کار نیک ماندگار می‌شود و در برخی موارد مشکلاتی وجود دارد که قابل رفع است.

وی تصریح کرد: باید بنای ما بر خدمت باشد و اگر نتیجه مهم نیز به سرانجام هم نرسد، باید تلاش کافی صورت گیرد.

پایان پیام/74003/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1006127

مهمترین اخبار ایران و جهان: