نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:06

بصیرت مردم ایران عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان است

امام جمعه مراغه گفت : مردم با بصیرت ایران اسلامی همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در برابر توطئه های دشمنان با آگاهی کامل عمل کرده اند .

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الا سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز بصیرت اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بارها برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور نقشه های پیچیده کشیده اند اما مردم با بیداری خود توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌ها را نقش برآب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم بصیر، غیرتمند و آگاه با وجود اعتراض به برخی کاستی ها و مشکلات در کشور همیشه در برابر دشمنان با آگاهی و بصریت عمل کرده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به حضور آگاهانه مردم آذربایجان در تمام صحنه‌های انقلاب افزود: مردم این استان همانند دیگر صحنه‌های انقلاب در هشتم دی ماه سال 88 در بیعت با ولایت با بصیرت عمل کردند.

امام جمعه مراغه گفت: شهادت سردار سلیمانی نفرت مردم کشورهای منطقه را از آمریکا و سیاست‌های اشتباه آنها بیشتر کرد.

وی با اشاره به تشییع بی سابقه پیکر سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت افزود: این حضور بی‌نظیر در عراق و ایران نشان از محبوبیت سردار سلیمانی بود در مبارزه با تروریست بود.

پورمحمدی افزود : مردم ایران با وجود تمام کاستی‌ها و مشکلات با تبعیت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به راه خود ادامه و در برابر تمام فتنه‌ها خواهند ایستاد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944071

مهمترین اخبار ایران و جهان: