نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 09:25

کاهش دما و یخبندان در کرمانشاه

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات شمالی و استقرار شرایط نسبتا پایدار در جو منطقه به استثنای مه صبحگاهی و ماندگاری هوای سرد و کاهش دمای طی ساعاتی از شب، پدیده خاص دیگری را برای جو استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار کرد: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم، هوای استان امروز، دوشنبه نیمه ابری در برخی ساعات همراه با مه صبحگاهی و در پاره‌ای از نقاط احتمالا با بارش‌های خفیف و پراکنده همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: این شرایط در نواحی جنوبی استان از نمود بیشتری برخوردار است و از فردا، سه‌شنبه تا پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات شمالی و استقرار شرایط نسبتا پایدار در جو منطقه به استثنای مه صبحگاهی و ماندگاری هوای سرد و کاهش دمای طی ساعاتی از شب، پدیده خاص دیگری را برای جو استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: کمینه قابل انتظار روزهای پایانی هفته حدودا ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود و تا اواسط هفته آتی بارش خاصی برای منطقه پیش بینی نمی‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 979727

مهمترین اخبار ایران و جهان: